środa, 17 lipca 2013

ZPWD- prolog

-Hermiono, jesteś naszą córką.
-Jak to?
-Kiedy indziej dowiesz się dlaczego. W sumie wiemy, że jesteś nadzwyczaj inteligentną, domyśl się po słowach: Voldemort, Zakon Feniksa, zagrożenie twojego życia.
-O kurwa.
-Ekchemm.
-Przepraszam.
-Dobrze. Wybacz, ale z ojcem postanowiliśmy, że pojedziesz w tym roku na mugolski obóz.
-Okej.

***
-Witaj Draco.
-Witaj matko.
-W tym roku pojedziesz na mugolski obóz, postanowiliśmy z ojcem, że będzie lepiej, jak chociaż  trochę poznasz mugoli. Wiesz, że duże prawdopodobieństwo, że Czarny Pan przegra.
-Wiem.
-To dobrze, mam nadzieję, że staniesz po dobrej stronie.
-Już stoję.

***
-Daphne, Asteria.
-Witaj matko.
-Cześć mamuś.
-Daph, okaż jakiś szacunek matce.
-Szacunek, Echhh czy ty nie wiesz, że to nasza mama? Wiesz taki ktoś co nas kocha.
-Dobrze zrobiliśmy posyłając was na dwa różne obozy.
-Dobrze… zaraz jakie obozy?
-Mugolskie.
-Fajnie.
-Głupio.

***
-Syriuuuuuuuusz.
-Hmmm?
-Mogę pojechać na taki jeden obóz.
-Tak, przynajmniej będę miał od ciebie spokój.
-Bo się obrażę i pomyślę, że mnie nie lubisz.
-A ktoś kiedyś Ci mówił, że Cię lubię?
-Pff foch!

***
-Blaise mam dla Ciebie ważną wiadomość.
-Błagam powiedz, że nie wychodzisz znowu za mąż.
-Nie to chciałam Ci powiedzieć, ale tak w ogóle to ślub we wrześniu. Chodziło mi o to, że jedziesz na obóz.
-Fajnie.

***
-Wasz ojciec dostał jakiś pakiet w pracy. Każdy z was jedzie na obóz, niestety każdy na inny
-To dobrze.
-My tak nie chcemy, co ja zrobię bez Freda?
-Dla was jest wyjątek.
-Uff.
-Ron, Ginny wy jedziecie na mugolskie obozy.
-Czemu?
-To fajnie.
-Bo bliźniacy wysadzili by wszystko.
-I znowu mamy lepiej braciszku. Musisz się przyzwyczaić.



____________________________________________________
Dobra witam was takim o to prologiem. 
Tak ogólnie to ten dedykowane dla Patryka i Effty - bo a)chcem się z nimi zobaczyć bo b) straciłam przez nich całą kasę na koncie w tydzień, a miało mi starczyć do końca wakacji :/

pozdr. Rose

8 komentarzy:

  1. Ooo prolog for mee. No ale to nie nasza wina chyba. Ej bo za bardzo nie widać tych napisów strona główna itp. Zajebiście się zapowiada xd ♥ i no ten tego. Mionka ma fajne nazwisko.

    OdpowiedzUsuń
  2. E.... Nie ogarnia lekko tego pierwszego ale ogólnie fajne, czekam na komentarz ;-)
    (Nie mam ceny na swój)
    Je m'appelle Finite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, czekam, czekam
    Czekam, czekam, czekam
    Czekam, czekam, czekam
    Czekam, czekam, czekam
    Czekam, czekam, czekam
    Czekam, czekam, czekam
    Czekam, czekam, czekam
    Czekam, vzekam, czekam
    Czekam czekam, czekma
    Pisz szybko umieram z ciekawosci!
    Drown :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się baaaaaardzo ciekawie. Tylko takie pytanie - kim są rodzice Hermiony?
    Ale Draco, Hermiona, Harry, Ginny, Daphne i Blaise na jednym obozie - będzie krótko móiąc rozpierducha jak stąd na księżyc. ;p
    A opis Harry'ego w Psychopadach mnie rozwalił xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zapowiada! :D
    Czekam na rozdział!

    Pozdrawiam.
    http://w-zyciu-trzeba-byc-szczesliwym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny prolog. Trochę nie wiedziałam o co chodzi w pierwszym, ale później się domyśliłam. Czekam na pierwszy rozdział.
    Pozdrawiam i życzę weny.

    Tak przy okazji, serdecznie zapraszam. :)
    nieodkryte-sekrety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, opowiadanie zapowiada sie ciekawie, może być wiele śmiesznych sytuacji :D to na pewno będzie coś oryginalnego.
    Pozdrawiam,
    Shadii. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. prolog świetny, nieźle się zapowiada choć niewiele zdradza, ale najważniejsze wiadomo ;) najbardziej mi się podoba fragment z Harrym - prześmieszny; co do Hermiony to mam nadzieję, że będą jakieś wyjaśnienia w dalszej części; lecę do rozdziału

    OdpowiedzUsuń